måndag 12 september 2011

Ingen träning för mig idag...

Idag blev det ingen träning för mig. Börjar bli förkyld och det vill jag inte! Får inte missa saker i skolan, matcher eller träningar. Och vill ju kunna vara med på ridningen på onsdag, för då ska vi antagligen hoppa!:) Ska bli hur kul som helst, har ju inte hoppat på... flera månader nu faktiskt. Och på lördag blir det match mot Zenith f98. Den vill jag inte missa. Men ska bombadera mig med halstabletter och medicin.;)

Annars har jag inte så mycket mer att säga faktiskt... Ska snart gå och lägga mig, stooort sömnbehov you know!:)  Speciellt när man börjar bli sjuk, då ska kroppen bekämpa bakterierna!;) Haha, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om i bloggen.. Kommentera och hjälp mig, så blir det roligare för er att läsa den!:)

Foto: Lovisa
Modell: Jag och Ellen
Tema: Bohem Chic
En bild från "Photoshooten" med Ellen!:)

Inga kommentarer: